5 порад, щоб успішно пройти співбесіду
Давайте розберемо одні з порад для успішного проходження інтерв’ю. Існує правило 5 секунд. В ці секунди формується початкове (хоча іноді воно може бути і хибна) враження про людину. Найголовніше в цей час зробити максимально адекватне враження.
Нижче представлені базові поради, які можуть допомогти вам на співбесіді.
Підготуйтеся до співбесіди
Вивчіть компанію, де ви хочете працювати, і її цінності, місію, продукти/послуги. Прочитайте вакансію, яку ви розглядаєте, і подумайте про те, які навички та досвід у вас є, щоб відповідати їй.
Це база. Перед тим, як влаштуватися кудись, обов’язково необхідно ознайомитися з компанією. В ході співбесіди може вийде так, що в компанії вам не подобається, хоча це ви могли дізнатися на етапі ознайомлення з компанією.
Попередня підготовка – ключ до успіху.
Відпрацюйте відповіді на типові питання
Існує безліч питань, які можуть задати на співбесіді. Наприклад, «Розкажіть про себе», «Які у вас сильні і слабкі сторони? », «Чому ви хочете працювати у нас? ». Підготуйте свої відповіді і відпрацьовуйте їх перед дзеркалом або з одним.
У кожного hr є свій пул питань. Питання вище – стандартні. Можна підготуватися і до них.
Покажіть свою мотивацію і амбіції
Розкажіть про своїх цілях і те, як ця робота допоможе вам їх досягти. Покажіть, що ви хочете працювати в цій компанії і що готові вкласти свої зусилля і енергію, щоб досягти успіху.
Підготуйте питання для собеседователя
Співбесіда має бути взаємним процесом, тому підготуйте питання, які допоможуть вам краще зрозуміти роботу і компанію. Наприклад, «Які завдання будуть стояти перед мною на цій позиції? », «Які навички і якості є ключовими для успіху в цій компанії? ».
Співбесіда – це процес двосторонній. Не будьте, як амеба. Покажіть свою зацікавленість.
Будьте професійним і упевненим
Одягайтеся відповідно і приходите вчасно на співбесіду. Під час співбесіди будьте впевненим, але не зазнайтесь. Уважно слухайте запитання і відповідайте їх точно і ясно.
Будьте ввічливі і уважні до собеседователю і іншим співробітникам, з якими ви можете зіткнутися.